onsdag 10 september 2008

Mail från Malin

Malin är lite av en expert på att skicka kedjebrev och såna typer av skicka-vidare-grejer. Jag är lite allergisk mot sånt men nu svara jag på ditt mail här Mallan ;) Kram på dig!

Tre saker du kanske inte visste om mig...

Tre jobb jag har haft:
Kört en ENORM budbil (lastbil) i Järfällatrakten, tror jag att det var (sa dock upp mig efter tre dagar!)
Butikschef på Ur&Penn
Kock

Tre ställen jag bott på:
Kuoksu
Kiruna
Stockholm

Tre saker jag gillar att se på TV:
Sportnytt
Matlagningsprogram
Skidskytte

Tre favoriträtter:
Blodpalt!!
Sushi
Carpaccio

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
Jag är i Kuoksu och där vill jag väldigt gärna vara alldeles precis just nu!
Hade tänkt plocka lingon men har ingen barnvakt, så lingonskogen
Punta Cana beach

Tre saker som får mig att koppla av:
Åka skidor
Laga mat
Bubbelbad

Inga kommentarer: