måndag 22 september 2008

Attling

Det var längesen vi hade en helg tillsammans, jag, Petri och Clara. Så det var på tiden att vi kunde mysa hela familjen i helgen som varit. Promenerat, lunch på Grodan med Petra och Chrisso, shoppat, fikat, hälsat på hos Pontus och Anki, handlat mat i Östermalmshallen å sånt där som man ska göra på helgen.

Jag hann faktiskt ut på krogen en sväng också, drack lite vin hos Johanna i lördags och kollade in hennes nya lägenhet. När jag var på väg hem fick jag en snilleblixt att möta upp Edlundskan på krogen, trevligt men inge kul dagen efter.

Jag shoppade iallafall smycken på Efva Attling, present från Petri från förra julen och födelsedagen. Och jag blev så himla nöjd!
Tidigare har jag tittat på en ring och ett armband, men då var jag gravid och hade värsta korvfingrarna. Inte helt bra läge att köpa smycken då, så jag fick avvakta.
Nu blev det halsbandet Droopy Pendant och armbandet Carpe Diem, mycket tjusigt! Och på Synsam hittade jag en jättefin Attlingbåge, jag har ju glasögon så det räcker och blir över men det är ju så kul å dom var ju så fina. Ska titta lite mer nu i veckan.

Inga kommentarer: