torsdag 18 september 2008

Dags att dra till Brasilien

Liten trött tjeja efter en dejt med kusin Richard!

Imorse landade vi i Stockholm igen efter ett tre veckor långt höstlov i byn. Jag hade gärna stannat längre men vi hade Claras sexmånaderskontroll inbokade just idag. Och vad händer, jo på världens sämsta BVC-mottagning alla kategorier så lyckades man boka fel! Inte första gången så jag borde ju ha dubbelkollat. När jag kommer dit är det helt mörkt och tomt och alla dörrar låsta, sjuksyrrorna är på kurs och råkade visst glömma att meddela mig. Kurs å kurs, dom är väl på Karlsson och friar med brandmän ikväll. Ett uteställe som mest liknar köttmarknad och just torsdagar är det sjuksyrror, brandmän och poliser som vallfärdar dit, slibbigt!

Mmm jo så att jag var ju då rätt så irriterad och hade lust att slå på nånting där ett tag.

Igår hade vi iallafall en väldigt mysig dag i byn. Promenad med Julia och Richard och sen fikade vi kollade in våra små kidisar. Richard är precis på dagen två månader äldre än Clara så han var ju en stor pojke, hade precis börjat äta mat med bitar i!
Julia, Johan och Richard flyttar till Brasilen inom kort. Tråkigt att ha dem så långt borta men en bra anledning att åka till Brasilien!

Inga kommentarer: