torsdag 24 april 2008

Åter i Stockholm

Då var det slut på kokkaffe, pimpelfiske och skoterkörning för den här gången. Vi är tillbaka i Stockholm. Claras första besök i byn var en succé. Alla bara älskade henne! Inte för att jag hade trott nåt annat, det är svårt att inte tycka om henne, mycket svårt, antagligen omöjligt.

Min kusin Ella tog några dagar ledigt från skolan och hängde med ner till Stockholm. Hon är en helt fantastisk liten nanny och var till stor hjälp under flygresan. Clara var världens snällaste och sov stenhårt hela resan, men det är ändå rätt mycket att hålla reda på. Så resesällskap var väldigt uppskattat.

Idag packade vi bilen och åkte ut till Väddö fär att hälsa på. Äntligen fick vi träffa Jennie och hennes familj och även Renita en snabbis. Nu när jag är mammaledig ska jag försöka ta mig ut till tjejerna lite oftare, det är hur mysigt som helst där ute på landet.

Oj, Clara är hungrig och det låter som att det är bråttom. Hon blir verkligen tokhungrig på en sekund, dags att ge henne kvällsmålet!

Inga kommentarer: