tisdag 15 april 2008

Clara Cecilia

Lill trollet har ju fått ett namn, Clara Cecilia! Hon är så nöjd och glad, världens snällaste bebis. Nu får jag säkerligen äta upp det där med världens snällaste bebis men just nu är hon faktiskt det. Nåt tigervrål då och då men det är endast för att signalera att "nu är jag tokhungrig, ge mig mat morsan!!"
Och försöker man ta bort henne från bröstet mitt i maten så morrar hon och blänger en smula. Men det är allt, annars är hon supernöjd efter att hon fått mat och bajsat. Då sover hon som en liten sparv och ger ifrån sig förnöjda små ljud. Helt underbart att ligga bredvid och lyssna och studera hennes ljuva nuna.

Snart är det dags för Clara att äta lunch och sen ska vi ut på promenad i vårsolen. Vi blir kvar här uppe i en vecka till, jag och Clara. Petri åkte ner till Stockhlm igår och sitter nog och jobbar som bäst just nu.
Åh, tigern har vaknat, bäst att ge henne mat innan hon ilsknar till!

Inga kommentarer: