torsdag 31 januari 2008

Snickisar



Imorse var jag verkligen helt slut. Ändå har jag sovit rätt bra i natt, bara varit upp för att slå en gul två gånger! Jag orkade i alla fall inte ens försöka vara propert klädd utan drog på mig snickisarna som förövrigt börjar bli trånga.

Mitt nya liv som deltidsarbetande går inte helt lysande. Jag har jobbat över varje dag denna vecka, bara typ två timmar per dag men ändå. Känns lite snopet att bara få lön för deltid och ändå sitter man här betydligt mer. Hoppas att det blir bättre framöver annars får jag se till att ändra på det!

3 kommentarer:

Erika sa...

vad trist att du inte får jobba din deltid bara nu då, får hoppas det blir bättre! Finfin är du då iaf!!=)
kram!

Cillan bloggar sa...

tack! ja jag hoppas att det funkar framöver att jobba deltid, annars måste jag göra nåt åt det.

Erika sa...

ja, det får du lov att göra;) Nu måste du ju samla kraft inför vad som komma skall... Hoppas allt går bra för dig med jobb o grav-krämpor!kram!