tisdag 15 januari 2008

Förkyld

Nedrans, förkyld idag. Ont i halsen och trött...
Jag som tänkte vara duktig och promenera hem från jobbet i eftermiddag, men nu blir det inget med det.
En gammal arbetskollega från mitt förra jobb bor åt samma håll så vi brukar vara duktiga och promenera hem emellanåt. Ibland har vi varit så duktiga så vi har varit värda ett glas vin efter vägen (innan jag blev gravid dårå), riktigt trevligt.
I förra veckan när vi var på väg hem stannade vi till på söder och åt en Ceasarsallad och eftersom vi hade varit så duktiga och promenerat hela vägen slank även en hallonpaj ner. Nu händer ju inte det varje gång men ibland är det tillåtet.

Jag har även tid hos naprapaten idag, kanske inte helt bra med förkylning i kroppen. Försökte ringa dit och kolla om hon tycker att jag ska hoppa över behandlingen idag men där svarade ingen. Jag får väl gå dit och tycker hon det är dumt att bråka med musklerna kanske hon bara kan ge mig en lugn och fin massage. Och jag ska visst vara där om 25 min ser jag nu, dags att dra!

Inga kommentarer: