fredag 25 januari 2008

Läge för deltid

Dåså, den sista arbetsdagen med full tid är avklarad. Från och med måndag jobbar jag bara deltid och kommer att göra det ända fram till beräknad förlossning.
Jag pratade med min chef i förra veckan om att det börjar bli tufft med heltid och idag fick jag läkarintyg. Kändes som en stor lättnad, den sista tiden har det varit rätt tufft.

Nu ska jag börja köra sjukgymnastik för mina karpaltunnelprobelm och ryggen. Sen vore det fint att komma igång med simning när jag får lite tid över. Jag kommer nog i och för sig att utnyttja min sjukskrivning till att ta sovmorgon så gott det går. Sover som en kratta och vaknar allt som oftast mellan 03.00-04.00 och sen är det kört att somna och jag hamnar i komatillstånd när det är dags att gå till jobbet.

Oops nu börjar det bli tomt här på kontoret, jag ska nog också dra härifrån. Dags att samla ihop mina pinaler och dumpa alla åtta koppar som dräller runt på mitt bord. Städa upp inför helgen så är det sen rent och prydligt när jag återkommer på måndag!

Inga kommentarer: