fredag 4 februari 2011

Hänger framför TVn idag

Det verkar finnas ett visst läkarmaterial i Clara. Hon kollar hellre sjukhusserier än Bollibompa och det ska vara reality TV. Imorse tittade hon på "Sjukhuset" på kanal 8. På eftermiddagarna när jag hämtat på dagis bläddrar jag ibland fram barnkanalen och börjar själv fixa med maten eller nåt. När man efter en stund kollar till henne har hon bytt kanal och tittar på "Plastikkirurgerna" som går i repris nångång på em. Hon blir skitförbannad när jag försöker byta kanal och säger "Neeej, jag måste titta färdigt på farbror doktorn". Jag tycker själv det är för läbbigt att titta när de skär i folk och sånt otäckt men det stör inte Clara det minsta.

Och idag är vi hemma och sjuka. Clara fick feber här om dagen vilken gick över väldigt snabbt men snoret rinner och hon stannade hemma från dagis igår och även idag. Nu är det min tur, jag har ont i halsen och är matt. Helt slut, så matt att jag nu lägger mig med Clara i soffan och kollar fler reality shower. Det blir nog mycket TV idag...

Inga kommentarer: