torsdag 15 januari 2009

Vecka tre

Det nya årets tredje vecka lider mot sitt slut. Och jag väntar fortfarande på mitt HM paket som skulle levereras just vecka tre, kom inte idag och jag känner att jag blir ordentligt sur.
Det är nåt som jag nästan bara gör när jag är i byn, beställer via postorder, och det är ett sant bynöje! Aldrig annars är jag så fylld av förväntat när nya HM katalogen kommer som när jag är i byn. Och alltid faller jag för frestelsen och nästan tvångsbeställer en massa onödiga prylar.
Nu beställde jag en massa kläder som verkade passa utmärkt till vår stundande semester.
Vore som bra om paketet hinner komma innan vi åker med andra ord.

Efter att ha varit inne på kontoret idag och öppnat julklappen kan man inte annat än att låta bli att vara sur längre. En hummer att hämta ut i hötorgshallen och en flaska champagne. Fin överraskning och perfekt till fredagsmyset!

Inga kommentarer: