torsdag 22 januari 2009

Blixtar och dunder

Man tror ju knappt sina ögon, äntligen kommer det kaffe när man trycker på knappen!!! Det tog bara dryga två åren att sätta i sladden och starta vrålåket. Vi är ena snillen jag och blixten, ja han kallas så här i huset, Petri alltså. Världens snabbaste på att fixa grejer och det är faktiskt sant. Jag vet ingen annan som kan fixa så mycket och så snabbt, alla kategorier.
Men... När blixten lovar att fixa grejer hemma då försvinner han och glömmer han snabbare än blixten ens hann fundera på vart den skulle slå ner.

Mitt lilla hjärta har dock så många andra mycket bättre sidor att det här med hemmafixeriet bara blir en fis i rymden. Å tur är väl det, nu ska jag njuta av en kaffelatte och fundera på vad jag behöver packa inför helgen.

Inga kommentarer: