måndag 6 oktober 2008

Tandläkarskräck!

Jag tog just en överdos Echinagard i hopp om att ta död på halsontbakterier som tydligen börjat gro. Jag orkar inte bli sjuk, var lite krasslig redan förra veckan men det bröt aldrig ut på allvar. Nu kommer väl förkylningen och det med besked. Och till tandläkaren ska jag också, det är verkligen ett hatmoment. Och imorgon ska han borra, vedervärdigt! Jag kanske vägrar att gå dit, har inte bestämt mig än.

Annars så har jag varit ut till Norrtälje idag, mötte upp Jennie och käkade lunch. Fikade paj och kaffe i Älmsta och snackade tjejsnack, jag, Jennie, Ellen och Clara.
Clara tycker det är jätemysigt med annat småfolk, hon blir väldigt glad av andra barn och hela hon lyser upp. Hon studerade Ellen mycket noga och försökte prata med henne så gott det gick.

Och igår hälsade vi på hos Sebastian som är fyra månader. Clara var helt söt och tog hans hand och pillade lite på den, hon smekte honom på kinden och var hur go som helst. Hon råkade i och för sig även vrida om näsan lite kraftigt så han blev arg, men det var nog en god tanke från början. Hon var väldigt road av att titta och känna på en som var lika liten och söt som hon.

Inga kommentarer: