lördag 4 oktober 2008

Pizzadag

Jag är ju för slut.. det är inte för inte man är mammaledig. För mycket knäck i kolan för att jobba! Bara en sån sak att jag inte kan mäta av den simplaste av simpla stegräknare. Första dagen jag testade gick jag 2,9 km och jag fick det till 290 steg. Kändes väldigt lite men inte tänkte jag mer på det. När jag sen gjorde en drastisk ökning dagen efter från 290 till 8421 steg vakande jag till. 2,9 km är ju lätt över 4000 steg. Nu har jag rett ut det och kan ägna mig åt andra funderingar.

Idag har jag inte gjort mycket nytta. Efter gårdagens mingelfest var dagsformen något spak. Petri har varit på vift med Clara hela dan och jag har vilat mig i form. Skönt att få sova ut!
Nu är han på NHL hockey och ska väl ut och svänga på dansbenet efter matchen. Jag och Clara beställde pizza och kvällstidningen via nätet onlinepizza.se, funkade hur bra som helst.
Nu är hon badad och ligger och sover. Det blir en tidig kväll även för mig, ska bara in och betala vår resa som är planerad till februai med hela familjen.


Inga kommentarer: