lördag 18 oktober 2008

Etage, öppen planlösning, två terrasser, grym inredning...


Igår kom vi inte iväg på promenad förrän sent på eftermiddan. Jag yrade runt här hemma exakt hela dan för att styra upp ett hem! Vi hade en mäklare på besök för att värdera lägenheten. Jag vek tvätt och skuffade undan "onödiga" grejer som stod ivägen, ner med prylar i förrådet och putsande lite här och där, var till och med tvungen att bädda sängen.

Och det var riktigt skoj när hon kom in, hon blev alldelse paff. Hon var grymt impad av vår lägenhet och tyckte att den var läcker och av ett helt annat slag! Kul, mindre kul är ju markanden just nu.
Men å andra sidan är det ju billigt att köpa då också, om man ska se det från nån form av ljusare sidan.
Och det vill jag så gärna, vi fick nämligen syn på drömlägenheten, jag vill verkligen ha den!!

Jag har redan flyttat in i tanken och ser oss äta frukost på en av TVÅ stora terrasser. Clara får ett eget rum, vi har gästrum, vi har... ja vi har fasiken allt vi önskar oss. Den är så fin att jag kan tänka mig att lägga husplaneran på is i några år.

Ska försöka tänka på annat nu, exempelvis på att packa. Vi är på väg till Västerås om... oj shit drygt en timme. Skynda, skynda!

Inga kommentarer: