fredag 2 november 2007

Kräm till lilla magen

Igår köpte jag en fet och go kräm att smörja min växande mage med. Jag hängde med Johanna till Accessora för lite mingel och shopping. Nu kommer jag inte ens ihåg vad krämen heter men jag såg att Johanna skrev om den på sin blogg, fashionista.
Den verkade i alla fall väldigt nice jag testade igår kväll och imorse, så nu måste jag bli bättre på att kräma lilla magen! Så här i efterhand ångrar jag att jag inte köpte fler goa grejer för blivande mammor. Det fanns en hel del trevliga krämer, bubbelbad och prylar och sen var det dessutom 20% rabatt.

Nu ska jag ila iväg och möta upp Petri som väntar här utanför kontoret. Jag hade en tanke om att promenera hem efter jobbet med Jenny men det kom lite jobb emellan så jag fastnade här.
Men nu är jag redo och det dags att ta helg!

Inga kommentarer: