onsdag 21 november 2007

REA fynd

Det är ytterst sällan som jag lyckas göra fynd när det är rea. I och för sig tycker jag att det är mest jobbigt. Inte lika roligt att trängas där med alla andra och slåss om plagg som man redan är less på. Så jag är ju rätt dålig på att ens ta mig ut när det är rea.

Men nu har jag faktiskt lyckats med ett fynd, denna lilla jeans klänning från Lindex mammaavdelning. Endast 79 kr, helt ooootroligt. Den är även reglerbar så jag kan växa en bra bit till i den.

Och inte blev det någon julshopping igår heller. Jag var så trött när jag gick hem från jobbet så jag övervägde att ta en taxi. Nu är det nog hög tid att fixa järntabletter antar jag.

1 kommentar:

Erika sa...

ja, reor kan verkligen vara jobbiga... men det var ju en suuupersöt klänning du hittat!!=)