tisdag 20 november 2007

Julshopping

Det börjar bli dags att julshoppa! Idag var jag och tittade på en julklapp till pappa på lunchen, behöver bara lite konsultation av mamma så slår jag nog till.

I London hade jag tänkt shoppa loss på julklappar men köpte faktiskt inte en endaste julis.
Istället hittade jag några mammatoppar till mig själv på mamas and papas. Det blev några babyplagg, te, marmelad och vin men det var nog allt som blev shoppat, och jo min lilla Burberryväska och ett par skinnhandskar förstås.

Just nu sitter jag och tittar ut över Sergelgatan som blev julpyntad idag. Ser riktigt mysigt ut med alla lampor nu när mörkret fallit på.
Om jag orkar tar jag en julklappsrunda på stan efter jobbet. Eller kanske imorgon...

Blev så trött efter att ha skrivit brev till Sverker, han på Plus. Det tog musten ur mig.
Jag blev så arg så hälften vore nog när jag fick en faktura från Bonnier angående en prenumeration på "Vi föräldrar".
Lång historia men dem skickade en helt obegriplig faktura och jag fick helt puckade svar när jag ringde kundtjänst så då var det dags att kontakta Sverker minsann. Så lätt ska de inte få lura mig på pengar.

1 kommentar:

hemma bäst sa...

strålande bra!!Man ska inte ge upp så lätt. puss