onsdag 31 oktober 2007

Efterlyser en massör!

Känner mig lite risig idag, seg och trött. Jag hoppas verkligen att det inte är febern som Petri haft i tre dagar som spökar. Just nu orkar jag verkligen inte bli sjuk!

Ont i nacke och axlar har jag också, eländes elände..
Försöker hitta en massör som masserar gravid, inte helt lätt. Många vågar inte massera gravida ifall att det skulle hända nåt. Dem är rädda för att man ska komma tillbaka och skylla på att massagen ledde till missfall eller så.
Mycket irriterande för nu är jag i stort behov av en behandling. Föreslog precis en kompis att hänga med på Centralbadet eller Åhlens SPA för att få lite avkoppling och möjligen någon trevlig behandling.

Nu börjar det även bli svårt att dölja graviditeten, så jag kan inte göra en fuling och låta bli att berätta att jag är gravid. Ska nog ta och ringa barnmorskan och se om hon har några bra kontakter på massörer.

Inga kommentarer: