söndag 2 oktober 2011

Borta bra men hemma bäst!

Möts av ett regnigt Stockholm, men det kan jag ta. I Rom hade vi +30, det blev en superfin helg med jobbet! Kan bara klaga på att Rom inte bjussade på några schyssta skor, kan du fatta. Eller jo, det fanns nog skor, såklart. Men jag kunde inte hittade dom. Provade ett gäng men inga kändes så där wow. Hann inte med så mycket shopping faktiskt. Givetvis till Clara och Frank och en obligatorisk toblerone till Petri. Olivolja, en redig bit väl lagrad parmesan och en tröja till mig själv. Det var allt.

Förutom all god mat, vin och sköna skratt så har vi promenerat, runt hela stan, shit vad vi har promenerat. Vi har varit mycket kulturella och så har vi dansat lite disco. Tre fullspäckade dagar med lite sömn så tiden har använts effektivt, det gillar jag.

Väldigt märkligt att vara utan älsklingarna dock, helst Frank. Han är ju annars konstant i min närhet. Snart är jag hemma, längtar efter att pussa och krama på familjen oerhört mycket. Borta bra men hemma bäst!

Inga kommentarer: