onsdag 26 oktober 2011

Ny och fräsch, typ

Idag var det körning på schemat, på ridskolan. Hur fränt som helst. Små tjejorna fick sitta två och två i små sulkyn (kärror) och turas om att hålla i tömmarna. Hur gulligt var inte det! Fick bilder då och då i telefonen. Jag och Frank stannade hemma idag, hade inte tid att dra iväg hela familjen. Vi pysslade här hemma och ordnade med middag. Frank fick pasta med avokadomojs, det var poppis och han blev skitsur när maten tog slut. Vi andra fick lax, sparris, ris och romsås.

Och nu ska jag lägga in en skumtoning i håret. Frisören min rekommenderade det för att hålla en någorlunda fräsch lyster i mitt nya röda. Väldigt enkelt, en skumkludd i handen, kamma, låt vara 5-10 minuter och skölj. Blir ju inte helt som nytt men en liten uppfräschning. Jag ska även få en ansiktsskrubb tänkte jag och nytt nagellack. Drar till tossin nu!

Inga kommentarer: