måndag 25 augusti 2008

Funderar vidare, på snorsugar och Freddie..

Dags att plocka fram den lilla snorsugen, Clara verkar ha blivit lite förkyld. Liten stackars näsa som bara rinner. Det blir ju inte mycket plats kvar för annat, typ syre när den lilla näsan är full av snor.
Jag fick en sån småläskig snorsug av min syrra. Dom ska visst vara riktigt bra så det är väl bara att suga tag i den då.

Vi måste tyvärr banga seglinen med mitt jobb som jag och Clara hade tänkt hänga med på imorgon. Synd, jag såg verkligen fram emot det. Men det är ingen idé att dra ut med båt när lillskruttan fått sin första förkylning. Dessutom ser det ut att bli dåligt väder så vi har det nog bättre hemma.

Åh, vi var och käkade på El Diablo i lördgas, jag, Jennie, Renita, Elin och Maria. Och så meddelar Henke att vi fick ett bra bord, "igår satt minsann Fredrik Ljungberg precis i det bordet".
Hallå, han kunde ju ha bokat in oss också på fredag istället för lördag, sånt där vill man ju faktiskt veta i förväg och inte höra i efterhand vad man missade, hmm..

Jaja vi hade en mycket trevlig middag trots att vi missade en glimt av Freddie!
Margarita innan maten, tonfisk med väldigt skojiga tillbehör till förrätt, typ sorbet, chilimüsli och majscréme. Hängmörad biff, gott vin, kaffe med päronkonjak och avslutningsvis en god drink istället för dessert.

Och grejen är ju den att Petri var ut i fredags, på El Diablo, och ja! han fick minsann vila ögonen på Ljungberg!

Inga kommentarer: