tisdag 13 maj 2008

Tokshopping

Jag är helt värdelös på att gå och lägga mig, kommer på så många bra grejer att fixa med precis när jag egentligen borde sova.
Petri och Clara har snarkat ett bra tag och jag har pysslat med lite av varje. Läste just min jobbmail och såg att vi har en casegenomgång på fredag som jag gärna går på. Sånt ska jag försöka ta mig tid att göra. Bra att hålla sig lite uppdaterad och roligt att hänga lite på kontoret emellanåt.

Idag hade jag tänkt mig en slödag, kallt och trist ute så det hade passat perfekt att mysa här hemma med Clara. Men så fick jag ett ryck och åkte ut till Norrtälje, mötte upp Jennie och åt lunch med henne. Sen yrade vi runt i affärer och jag tokshoppade!
Hade inte tänkt handla en endaste pinal från början, i klädväg alltså. Jag vägrade att köpa kläder i bautastorlekar från början men har nu insett att det är ett måste.
Så nu blev det mer eller mindre en helt ny garderob och det var riktigt roligt att shoppa loss!

1 kommentar:

hemma bäst sa...

ja det var super kul!! och jätte mycket fint hittade du! puss