tisdag 6 maj 2008

Fika på KW

Idag gjorde jag och Clara första besöket på kontoret. Vi tog med oss fikabröd och anlände lagom till klockan tre fikat. Arbetskollegorna gillade Clara och hon verkade komma bra överens med dem. Hon sov sig igenom fikastunden och vandrade från famn till famn utan att fatta ett smack.
Jocke "longknife" passade på att försöka sälja bort deras gamla barnvagn, han konstaterade att det inte blir fler barn för deras del.
Vi är faktiskt ute efter en extra vagn att ta med upp till byn så det kom lägligt. Om jag inte fyndar på blocket är det läge att köra hårdprutning på Jockes vagn.

Efter fikat promenerade vi mot söder och mötte upp Petri på Hornsgatan. Jag kom på att jag glömt att äta lunch och endast hann få i mig en banan till frukost. Inte konstigt att det kurrade i magen så vi svängde in på Thai Tigern och åt middag.

Nu har klockan hunnit bli på tok för mycket och snart vaknar bebisen och vill ha mat igen. Jag ska nog försöka sova lite innan det är dags.

Inga kommentarer: