fredag 21 december 2007

Snart hemma!

En timme tills jag lämnar kontoret! Dags att bege sig norr ut, förstå vad skönt!!
Jag är så himla nöjd över att alla inköp är färdiga och jag slipper springa på stan för att uträtta ett endaste ärende. Vi åt lunch på Sawadee och sen skulle typ alla ut på stan och panikshoppa de sista julklapparna. Och det är inte lite folk ute på stan, man blir rädd bara av att titta ut genom fönstret. Folk irrar runt här nere som besatta och det är full panik, usch...

Nää tacka vet jag Kuoksu, jag kan inte beskriva i ord hur underbart skönt det ska bli att komma hem. Ursäkta om jag tjatar men det är faktiskt så.

Packningen gick så där, jag var ju då inställd på att Tuomas skulle få med sig en hel del. Men... Petri hade party igår för andra gången den här veckan och hade annat i tankarna än att lämna av grejer till Tuomas. Så imorse när jag frågade hur mycket vi kan skicka med Tuomas fick jag reda på att han åkte redan igår. Nu har vi flera ton med packning och en hel drös med handbagage, flygvärdinnorna lär inte bli glada på oss.
Lätt irriterande...

Inga kommentarer: