torsdag 13 december 2007

Å så är jag obotligt trött igen..

Igår var det dags för julfest här på jobbet, trevligt men guuud så trött jag är idag!
Vi började med en liten aktivitet i form av att måla en egen kaffemugg i keramik, som ska laseras och brännas. Det var ett oerhört skapande och full kreativitet, en rätt kul grej faktiskt.
Sen åkte vi ut till Djursholm och hem till Richard där vi ordnade med julmat. Lite så knytis aktigt, alla bidrog med nån god grej. Förutom Bengt då, som i vanlig ordning stod för bomberna istället för mat. Han hade med sig en enorm bomblåda som vi smällde av utanför Richards hus, hur fint som helst! Men jag antar att Rickardo inte är så poppis hos grannarna nu, det var inga små smällar. Men är det julfest så är det!

Mellan gäspningarna får jag väl gjort en del men det går segt. Har redan avverkat två kaffepauser, ja tre om man räknar in morgonpausen direkt när jag klev in här. Och snart är det nog dags igen. Hör att kaffemaskinskillen står ute i köket och fixar vår kaffeautomat som krånglat. Han brukar lämna efter sig en påse nonstop efter att han repat maskinen. Måste nog kolla in det snart.
Sjukt att jag är mest trött och seg av alla med tanke på snapsintaget för de andra inte var litet igår kväll. Men så är väl det hårda livet som gravid helt enkelt..

Inga kommentarer: