torsdag 6 december 2007

Brunett..

Jobbigt att jag alltid är i sista minuten, skulle boka en tid för klippning hos Stina men givetvis hade hon inte en endaste ledig tid före jul.
Såg att Bobby har sin nya salong på Drottninggatan, nära och bra så jag bokade tid hos honom.
Ja den kanske inte är så ny men sist jag klippte mig hos honom hade han en liten salong på söder. Numera är han ju ”kändisfrisör” och har en betydligt större och hippare salong.
Jag blev brunett och klippte bort en bra bit av mitt slitna tunna hår. Insåg när jag tog en bild att den Dominikanska brännan definitivt är borta, jag är ju sjukt blek!
Jag köpte i alla fall på mig en del trevliga produkter bl. a. en kräm från TIGI som ska göra håret tjockare när man fönar till det. Superschampo och balsam från Graham Webb
som även det ska göra håret fylligare. Jäklar om jag inte får hårsvall á la Beyoncé, det var inga billiga undergörande stylingprodukter.

Inga kommentarer: