torsdag 30 augusti 2007

Blev ingen konsert

Idag var tanken att vi skulle gå på konsert, The Police i Globen. Men plötsigt var Petri och chefen tvungna att åka ner till Malmö, någon jobbgrej. Det var ju typiskt... Jag kollade runt lite om någon annan var sugen på att hänga men tappade efter ett tag lusten för konsert själv. Annars gillar jag konserter, i och för sig gärna mindre spelningar ju mindre desto trevligare. Nu hoppade jag i alla fall Police, Petris syrra kom istället över och hämtade biljetterna så just nu diggar dem nog som bäst!


Apropå konsert så spelade en av mina favoriter i måndags, Chris Cornell, å jag missade! Surt...

Idag har jag varit ledig och har haft en riktigt skön dag. Sovmorgon och låång frukost framför TVn, tog en dusch och käkade sen lunch med en kompis. Fikade nere på torget, cappucion och en torr kanelbulle. När jag sen skulle ta en promenad in mot söder fick jag syn på en nyöppnad skönhetssalong, kul! Måste givetvis testa, bokade in en fotbehandling för mina trötta fötter. På lördag ska jag dit, nice!

Efter att ha varit duktig och promenerat längst med hela Årstaviken var jag såklart värd en belöning. Jag gick förbi Ringens Centrum på hemväg och shoppade på mig ett par byxor en klänning och två toppar. Helt plötsligt var mina trötta ben pigga och redo för promenaden hem!
Mina vassa Nike skor på promenad

1 kommentar:

Unknown sa...

Man är alltid värd något fint när man är nyttig. Trevlig helg, Kram Mia