fredag 10 augusti 2007

Felval

Jag gjorde ett lite felval av skor imorse när jag yrade runt hemma.
Vi tänkte nämligen dra iväg till vårt hus i Värmland i helgen. Tanken var att Petri hämtar upp mig på jobbet och att vi åker direkt.
Tänkte inte på det vid åtta imorse...
Jag drog på ett par icke terränggående puppor, det enda rätta hade varit gummistövlar eller åtminstone gympaskor.
Jag tänkte inte ens på att ta med ett par ombytesskor, åhhh. Jaja Petri får väl leta lite där hemma och greppa första bästa lämpliga sko att loda runt med ute på landet.

Apropå terränggående, jag har ju faktiskt en titel som lyder TGP, terränggående puma. Hehehe...
Vi hade en något märklig sekt på mitt gamla jobb. Givetvis började man längs ner som moron och fick jobba sig uppåt. När jag blev utsedd till TGP fick jag det obligatoriska halkbroddarna av vår sektledare, har faktiskt kvar dom än.

Inga kommentarer: