tisdag 14 augusti 2007

Panos



Dagens doja är ett gammalt reafynd från Panos. En lila nätt sko med en ljus ljus lila kant runt om.
Perfekt att trippa runt i när skoskavet inte ger med sig.
Kände dessvärre att det började skava lite upp på foten istället av alla konstiga ställen.
Det blev nämligen en promenad till lunchstället vi var på idag.
Panos dojan är ändå bekväm men det var inget att promenera längre sträckor i.

Ja snart är det helg igen då, påminde mig min kollega Fia om.
Mjaa så där jättesnart är det väl ändå inte men det gäller att vara optimistiskt!

Till helgen som kommer fick jag en trevlig inbjudan till PUB-runda ute i Norrtälje. En mysig stad och bra fart så här på sommaren så jag kanske skulle ta och åka ut dit. De finns en bra restaurang i Norrtälje som heter Ett glas, bra mat till en rätt billig penning. Nu var det längesen jag åt där men jag tror att den restaurangen håller ställningarna.

2 kommentarer:

hemma bäst sa...

Oj va bra du skriver.. knäpp lite mera kort på dina tusentalsskor. och så kan du tala om vilka skor man ska köpa till hösten. Behöver råd!! puss

Unknown sa...

Hallå där gumman. KUL kul med blogg!!!! I like dina Panos, påminner om ett par laxfärgade i typ samma modell som jag har och dessvärre får jag ibland nästan alltid skavsår ovanför tårna, men det kan vara att dom är lite hårda i skinnet och varje gång känns dom som nya.