fredag 3 augusti 2007

Åhh..

Vilket deppigt väder, ska det vara så här?...
Imorse tänkte jag ta på mina nya senapsgula fiiina skor, men vädret var så grått och trist och framförallt blött.
Jag bestämde mig för att sparar premiärturen i mina nya gul tills vädret blir något mer behagligt. Drog istället på ett par väl ingångna vita ballerina skor, inte så snygga längre men väldigt bekväma.

Enligt prognosen så ser det ut att ljusna! Hoppas verkligen det.
I helgen har vi besök av kusinen Isak från min hemby, Kuoksu.
Han är här på en liten semestertripp och vi hade tänkt komma ut med båten under helgen.
Vi lär väl dra ut även om vädret fortsätter att envisas, det är rätt kul att åka vattenskidor ändå!

Nu ska jag packa ihop för idag och sluta lite tidigare, hur lugnt som helst här på jobbet.

1 kommentar:

Erika sa...

Ja, här är det inte mycket bättre väder, inget regn idag *peppar Peppar* men inte är det många fina dagar det har varit i sommar..=( Kikade på era bröllopsbilder, wow! Vad fina ni var!!
ha det bra, regn till trots!
/Erika