tisdag 27 september 2011

Rött

Det blev rött och jag tror att jag blev nöjd med det. Otippat men OK. Var inne på rött under graviditeten men blev avrådd, vilket var klokt. Sen har jag lagt ner det där och inte varit så sugen. Men så kom vi fram till, jag och min frisör att det nu var så himla rätt. Jag var som vanligt inne på mitt vanliga trygga stuk, det som jag vet om, det som jag trivs i men som är just bara vanligt. När jag ångrade mitt beslut och ville gå från vanlig till ny och vågad då sken Stina upp. Hon blev nöjd och jag blev nöjd. En bra dag hos frisören.

Efter att jag blivit redhead hämtade jag Clara på dagis och ilade hem. Frank var hemma med farmor. Hade på känn att farmor haft det lite kämpigt. Kände rätt. Frank hade gråtit sig till sömns och lät sig inte tröstas bara så där. Det gick bra iallafall men farmor lär sova gott i natt efter en svettig dag.

Och nu ska jag också sova.

Inga kommentarer: