måndag 10 november 2008

Bröllopstankar

Laddade precis upp bilder från bröllopet vi var på för två veckor sen. Kom att tänka på att det är över ett år sen vi gifte oss och ganska precis ett år sen vi kom hem från bröllopsresan. Känns som alldeles precis nyss men ändå inte, det har ju hänt så himla mycket under året som gått.
.
Till Fredrik och Johannas bröllop tvingade jag på vigselringarna som annars hänger runt halsen. Jag har fortfarande mycket vätska i kroppen och ett antal kilo att gå ner innan jag får på och av ringarna som man ska. Jag saknar att bära mina fina ringar. Längtar tills det funkar obehindrat, och att jag ska slippa oroa mig att fingret stryker med när jag tar av dem.
.
Jag köpte en klänning från Miss Sixty som jag hade på Pilbäcks bröllop. Kunde inte välja mellan allt för många, de klänningar jag ville ha ville inte ha mig, typ.. Så det blev den här, fick faktiskt väldigt många fina kommentarer kring klänningen, oväntat men såklart skoj! Jag hade tänkt köpa nya snajsiga skor också men hejdade mig och letade bland gamla. Hittade ett par gamla som egentligen är som nya, har aldrig använt dem. Finns till och med på bild i mitt första blogginlägg, här. Bruna med skyhög klack.

En supernöjd Fredrik med sin vackra Johanna!

Hittade förövrigt Pilbäcks låt som spelades in på en svensexa (klicka på länken), synd att inte videon är med, den var ju grymt underhållande!

Inga kommentarer: