söndag 16 november 2008

Angelina

Det är jag å Angelina...
I fredags efter en god thaimåltid drog vi igång Wii-spelet, och körde på till efter midnatt. Och idag läste jag att det är så Angelina Jolie kommer i form efter senaste graviditeten. Hon svettas med Wii och tappar kilon! Vi måste nog uppgradera till mer avancerad spel om jag ska tappa ett endaste gram. Efter i fredags har jag i och för sig träningsverk i handleden och tummen, alltid något. Vi betade av introduktionen för Wii och spelade pingis, biljard, fiskade, sköt lerduvor och en massa annat som funkade att spela sittande. Kul som attan, nu känner jag mig redo att gå vidare i Nintendovärlden och börja röra på mig och svettas!

I fredags träffade jag även Malin som hälsade på i stan, äntligen fick hon och Clara träffas.
På den gamla goda tiden, när Mallan bodde här i stan dejtade vi nästan varje dag. Det var ett tag sen, närmare bestämt si så där fem år sen. Jag saknar våra promenader, utekvällar på Berns och det obligatoriska fikastunderna där världsproblemen avhandlades. Det var precis som Malin sa, konstig känsla att bestämma träff vid svampen. Numera är man van att ses på Brändatomten i Kiruna, och det väääldigt sällan.

Efter fika med Malin skyndade vi iväg för att göra en läkarkontroll på Clara. Det gick bara bra och Clara blev mycket förtjust i att köra polisbil!

Inga kommentarer: