lördag 14 juni 2008

Sverige-Spanien


Jag och Clara hoppade i Volvon och körde till Petris firma för att kolla fotboll med Petri och hans pojkar. Clara valde en lätt och ledig fotbollsdress kvällen till ära, å så går Sverige och förlorar!
Trots den usla matchan var hon på sitt allra bästa humör, som vanligt.
.
Dolly var förresten helt grym, såklart. Hon är en ball tant Dolly, bra drag på den järnladyn!
Efter Dolly tog vi ett glas vin med några av mina gamla arbetskollegor som också var på konserten. Och sen landade jag, Jenny och Petra på Undici. Jag delade taxi hem med Jenny vid 03:30 och det känns idag att det var nästan ett år sen jag var ute på krogen sist. Fy bubblan så sliten jag har varit hela dagen. Men det var riktigt skoj att komma ut en sväng och det gick hur bra som helst för Petri och Clara.
Inte för att jag var speciellt orolig, Petri är en proffspappa och fixade matningen galant.
Köpte mig en snajsig Dolly hatt!

Inga kommentarer: