söndag 22 juni 2008

Claras PT

Ingen rast och ingen ro, Clara har fått en PT, personlig tränare. Och inte vilken PT som helst, det är mommo som kör stenhårt med henne. Idag har hon haft en genomkörare på kökssoffan i två minuter. Där tränade hon rygg och nacke, sen blev hon vrålhungrig. Efter mat och en liten nap trixade mommo ihop ett litet babygym. Där har hon sparkat och vevat med armarna för allt vad tygen höll. Nu har hon ätit igen och sitter i mommos famn och lär sig att prata.

Jag ska försöka ta mig ut på en träningsrunda helt på egen hand, tar emot idag.
Trött och seg, vädret gör en inte direkt alert och jag glömde mina inlines i Stockholm.
Meeeen... det är bara att rycka upp sig!
Försöker intala mig hur friskt och skönt det är att träna när det regnar, herre guuud så mycket syre i luften och sjukt pigg lär jag bli, typ..

Petri såg också rätt trött och sliten ut idag men det var på grund av pubkvällen igår. Jag var fyllechaffis i vanlig ordning och körde några rundor för att lämna av folk. Verkade inte vara så där värst mycket drag, men Petri rockade nog på så gott det gick och stängde antagligen stället.

Inga kommentarer: