tisdag 11 mars 2008

Stressen kryper på..

Nu är det verkligen inte många arbetsdagar kvar, nästa veckas onsdag är min sista dag. Just nu försöker jag få in nytt material på vår hemsida och styra upp utskick från vårt nya CRM system. Det går lite segt eftersom jag är beroende av att andra levererar material och så. Jag känner lite lätt att stressen kryper på, hur ska jag hinna få färdigt allt?!!

Det ska bli väldigt skönt att kunna släppa jobbet helt men samtidigt kommer det nog att infinna sig en konstig känsla när jag väl är helt ledig. Antagligen kommer jag att dyka upp här på kontoret för en fika lite nu och då. Eller så kanske jag glömmer det helt och saknar inte min kollegor ett dyft, vem vet...

Nu ska jag i alla fall gå hem för idag, om fogar och rygg tillåter promenerar jag en bit. Det börjar bli kärvt på den fronten och jag har konstant värk.

Inga kommentarer: