tisdag 4 mars 2008

Pasta

Tungt, jag räknade med att det var två veckor kvar att jobba å så var det tre! Jag har verkligen börjat räkna ner nu och en sån här motgång tar hårt!
Tur att jag alldeles strax ska iväg och klippa till frisyren, sånt gör en oftast på gott humör. Och nu är jag tillbaka på UNIK där jag i vanliga fall klipper mig, känns tryggt. I och för sig var Stina på skidresa så jag får förlita mig på hennes kollega men det blir nog bra. Kan inte bli värre en vad det blev när jag klippte och färgade innan jul, förhoppningsvis...

Innan frissan har jag en dejt med min man, passar perfekt med en middagsdejt idag. Klarblå himmel och solen skiner, lite bitande kallt men det är bara uppfriskande. Just nu känns det som att det får bli en god pasta på nån liten italienare eller... nä, det enda jag är sugen på är en god pasta!

Nu blev jag så hungrig så jag har nog inte tid att jobba nåt mer, dags att dra.

Inga kommentarer: