måndag 31 mars 2008

Raketbajs


Nöjd tjej efter en delfrukost och en raketbajs vid sex imorse. Jag trodde inte att små prinsessor kunde bajsa såna mängder som hon lyckades med. Men då ser hon nöjd ut också!

Under helgen testade vi barnvagnen för första gången, vi rullade ner till Pontus, Anki och Saga och åt middag hos dem. En kort tur eftersom dem bor alldeles här intill. Men vi kunde konstatera att vagnen funkade bra och vi promenerade som stolta tuppar och nästan gnabbades om vem som skulle köra.

Helgen var annars lugn. Vi har lagat god mat här hemma, Fia hälsade på i lördags och jag var ut på min första promenad sen pyret kom till världen. Det kändes rätt bra och nu börjar kroppen sakta att återhämta sig. Det lär nog bli promenader ett bra tag till innan jag vågar mig på hårdare träning. Längtar verkligen till mitt första spinningpass, det ska bli helt otroligt skönt att få svettas ordentligt och ta ut sig till max!

Men nu ska jag lägga mig och mysa med världens goaste bebis innan papsingen kommer hem.

Inga kommentarer: