tisdag 16 augusti 2011

Skriver lite bara..

Ser fram emot att träffa naprapaten imorgon så himla himla mycket. En ny en minsann. Ingen kan bli så bra som min favvo naprapat – Anna Hanfot, men hon är mammaledig, buhu… Testar en ny, måste få ordning på kotor och knutar innan jag får spunk. Och under dagens power walk högg det till i svanken eller nåt, långt där nere i ryggen nånstans, väldigt oskönt. Lättade ytte pytte efter en omgång stretch men jag är som mera ledbruten. Hoppas hon den nya kan sin sak.

Ser även fram emot helgen så himla himla mycket, den kommer bli bra den!

Och här sitter jag och skriver, första lediga minuterna idag och jag börjar skriva. Borde göra hundra andra saker men jag orka inte och skriva är som lite kul även fast det mest är trams. Typ lite terapi för hjärncellerna tror jag. Hela dagarna, från att jag slår upp ögonen till nu så där runt 22 tiden är det bara Clara och Frank som gäller. Frank sov sammanlagt max tre timmar under dagen och då tar jag nog i. Drygt en timmes egen tid la jag på en power walk när han sov i vagnen. Under det andra korta stunderna han sov passade jag på att slänga i en tvätt, röja undan efter Clara och att duscha väldigt snabbt. Han sover inte mycket vår knodd… jo på natten förståss vilket jag är oerhört tacksam för. Och nu är det god natt för hela familjen. Sweet dreams!

Inga kommentarer: