torsdag 25 augusti 2011

Fjärde dagen

Är det verkligen bara fjärde dagen?? Mmmm Jo, det är fjärde dagen. Tråkigt så klockorna stannar, och jag som tänkte hålla på minst tre veckor. Nu vill jag ge upp!! Jag vill få slut på tvångstankarna att sluta tvärt med dieten och suga i mig en hel kaviartub i ett enda sug. Men jag vill ju också bli smal, måste bli smal, fetheten tar död på allt roligt. Bara en sån sak, snart åker vi till New York! Jag vill kunna handla kläder, i rätt storlek...

Men jag är rätt fascinerad av att det överhuvudtaget funkar att leva så här, livet utan mat. Jag mår mycket bättre än igår, precis som det var sagt. Jag är inte tok hungrig, eller jo ibland, men småhungrig och sugen mest hela tiden. Det funkar men det är världens tråkigaste. Jag tittar på matlagningsprogram och känner smaken av en god fiskgryta, risotto, nyskalade räkor, Leilas chokladbakverk, älgkött, damn vad jag längtar efter älgkött! En varmkorv eller ETT ÄGG, GE MIG NÅT MED MAT I!! Buhu... Ska då aldrig mer bli gravid igen så detta kommer EJ att upprepas, aldrig aldrig på heder och samvete. Det känns ju bra i alla fall, typ...

Inga kommentarer: