måndag 29 augusti 2011

Myyycket trevlig soppa

Cambridge tog en ny vändning, oooyes!! Jag åkte ända ut till Roslagen den sköna för att skaffa mat. Jag har min rådgivare eller vad de nu heter här ute, blev bara så. Rätt lång väg för att skaffa mat men då kan jag stanna till för en kaffe hos Jempan, bra kombo!

När jag köpte första veckokuren hade hon dåligt med smaker och varianter hemma. Nu något fler. Jag har kört shakes hela förra veckan med undantag för två portioner gröt. Och jag är nöjd över att jag bara tog två gröt för den var vedervärdig. Men nu förstår ni, nu köpte jag grönsakssoppa, wow! Plötsligt ser jag fram emot måltiderna, dom med soppa då. Den var god! Eller helt ok iallafall. Det här kommer bli fint, måste bara inhandla fler soppor så kommer jag äta mig smal. Jodå...

Inga kommentarer: