lördag 6 augusti 2011

Imorgon är det söndag

Härligt med lördag morgon! Och det bästa är att det kändes som söndag när jag vaknade. Så jag har liksom fått en bonus dag och har söndag kvar tills imorgon! Beror antagligen på att jag var ut och luftade på torsdag. Det är ett bra tips på att förlänga helgen. Man har en kanon rolig torsdag, en rolig fredag och sen när lördag kommer tror man att det är söndag och man blir lite lycklig av att veta att det bara är lördag och hela helgen är kvar. Bra va!

I torsdags kväll/natt dansade vi så mycket att jag nu har nackspärr. Det kallar jag en bra kväll!

Och idag hämtar vi hem hjärtegrynet som varit på egen semester, utan mamma och pappa! Hon åkte till farmor och farfar i tisdags, till deras landställe, några timmar bort. Det har gått fantastiskt bra och hon stortrivs. Och inte undra på det när farmor och farfar är världens bästa. Men nu längtar jag tokmycket efter en stor och härlig Clara kram, nu får hon faktiskt ta och komma hem!

Inga kommentarer: