torsdag 3 mars 2011

v.39

Magen hade sjunkit rätt bra, huvudet neråt som sig bör och det satt lite fast sa barnmorskan. Jag trodde att det var antingen eller, fixerat eller inte. Men tydligen kan det vara lite fixerat, Ok. Ja det säger väl inte mer än att allt är som vanligt, helt normalt. Nu är vi faktiskt i v. 39 så allt kan hända!

Idag ska jag försöka mig på en promenad, en liten en. Jag ska även styra upp några födelsedagspresenter bl. a. till Clara. Hon brukar inte vara svår att göra glad, minsta lilla grej blir hon helt exalterad av. Igår fick hon en ny tandborste vilket gav en obeskrivlig lycka. När hon såg den imorse sken hon upp igen och tackade sin snälla mamma för den fina tandborsten. Så det ska bli väldigt skoj att se reaktionen på presenten vi planerat, jag tror att det blir succé.

Efter dagens kraftansträngning som jag snart ska ut på tänkte jag parkera i soffan och heja på skidskyttarna. Känner mig taggad, tror att det kommer gå bra för dem idag!

Inga kommentarer: