onsdag 13 februari 2008

Cecilia Fors - bilägare!

Konstaterade just att det är hur fint väder som helst ute idag, vilken energikick!
Jag hade tänkt ta en snabblunch och komma härifrån tidigare idag, men nu måste jag nog ta en liten prommis i solen på lunchen. Man vet ju aldrig när den visar sig igen.

Från och med igår kan jag presentera mig som min kusin Anneli gör, Cecilia Fors, bilägare!
Vi provkörde en silvergrå Volvo XC70 igår, åhh den var så fräsig. Vi gillade den skarpt och bebisen kommer att åka kungligt när vi ska ut på tur. Det blev en snabb affär och på fredag hämtar vi hem lilla pärlan. Det känns otäckt vuxet att vara bilägare och det är ju även min första egna bil så jag är lite mallig idag!
Jag har inte ens hunnit ringa hem till mamma och pappa och berätta den stora nyheten, måste ta och göra det illa kvickt.

1 kommentar:

Erika sa...

Gratulerar till den nya titeln!!=)
kram!