fredag 18 november 2011

Snart är vi pigga

Jaha fredag igen, tidsmässigt borde det vara tisdag eller möjligen onsdag. Men det är fredag och idag blir det mys säger Clara. Först mys med hela ligan och sen mys med pappa som befunnit sig på resande fot igen. Jag och mommo ska träffa Lasse B ikväll. Vet inte riktigt vad han bjuder på men det blir väl lite allsång och trevligheter, några Berghagen vitsar och sån där go gubbe stämning, jodå. Tror mamsing gillar det och får man höra den där kavajvisan när han tar av skorna och spottar snuset då är jag också nöjd! Vi får se...

Annars känner jag mig lite sliten, tränat fast jag haft ont i halsen, inge bra. Sovit dåligt i flera nätter eftersom Frank sovit dåligt i flera nätter, inge bra. Ätit farsdagstårta sen i söndags, verkligen inge bra. Men nu är tårtan slut och vi slipper fundera mer på den. Och förhoppningsvis piggnar hela familjen till nu när förkylningen börjar släppa på sina håll.

Inga kommentarer: