tisdag 1 november 2011

Från Göteborg till New York


Och en sista bild från Göteborg och jag kan rekommendera stället vi åt på när bilden togs. Fick tips om Yaki-da och vi gick dit, läckert ställe. Jag åt den godaste högreven jag ätit ever och supertrevlig personal. Lagom till vår enastående kaffe dom drink som blandades på ett lite modernare vis (det är visst inne med gammal fina kaffedrinkar igen, det tackar vi för!) kom en liten surprise i form av José González. Han spelade några låtar i bordet bredvid och sen kollade vi runt på det övriga planen som var minst tre. En riktigt bra kväll.

En bild på mina kära vänner som jag känt sen begynnelsen! Love you!









.........................................................................................................................................
Jag har övat mig på tidsinställda inlägg som borde ha dykt upp under helgen. Idag är det tänkt att det är tisdag om det funkar. Själv har jag befunnit mig i New York, hoppas jag. Och just nu borde vi ha kommit hem igen, men sånt vet man ju inte just nu eftersom det är onsdag veckan innan vi hade tänkt komma hem, just nu, nu när jag skriver. Så framöver borde vi kunna lämna Göteborg och berätta mer om New York!

Inga kommentarer: