måndag 7 november 2011

Lördag i New York

Mäh.. jag lyckas inte föra över bilder från vår nya kamera till datorn. Har väl gjort det en miljon gånger med olika typer av kameror men med den här verkar det vara nåt riktigt knas. Tänkte föra över bilder från New York, för en gång skull fotade vi lite med kameran och inte bara med telefonerna.

Och nu vill Frank att jag genast ska sluta upp med vad jag håller på med och hänga med honom istället. Suck, får testa en annan gång. Värmer kaffet i mikron för andra gången och intar min plats på golvet.

Mobilfoton från vår lördag i New York...

Snöröjning (med plastpåse på huvudet), inte vad vi trodde vi skulle få uppleva i New York. Men så blev det.  På vissa ställen kom det 50 cm snö den dagen! Och storm på det...

Lätt kaos i vårt sällskap. Och här lyckas jag få en bild där det inte verkar snöa alls. Faktum är att vissa stunder såg man knappt handen framför sig. Christina, Viktor, Petra och Petri irrar runt, alla har olika idéer om vad vi ska ta oss för och Chrisso har vi redan tappat bort.

Inga kommentarer: