måndag 30 maj 2011

Kusinerna


Det var ju så fint att ha kusinerna på besök! En vecka den här gången och ända försvinner tiden allt för fort och det känns som man inte hann med ett dugg. Fast det gjorde vi ju ändå men fredag kom så plötsligt och snabbar än kvickt hade de åkt. Det var iallafall den bästa veckan på länge och Frank hann bonda med flickan utan namn. Jag har ju så många bra namn, tycker jag. Men njaa dom är kinkiga dom där föräldrarna. Typ Olivia, Rut, Molly, Siri, Kajsa, bäst är ju Doris men det förstår dom inte. Själv hade Ulrica fina namn på sin "lista", Linnéa, Emma och ja några till. Julia är ju också mycket fint, heter i och för sig jag i andra namn, men vad är ett andra namn? Ingen som visste att jag hette Julia innan jag nu berättade det. Så kom igen nu, pick one!

Frankie och Doris (kommer kalla henne det tills hon får ett namn) i sina Lipfish dressar.

Inga kommentarer: