söndag 11 oktober 2009

Värst vad vi blev harmoniska då..

Spinningpass till 17:00 är inbokat, jag är riktigt sugen. 90 minuter av total urblåsning, hoppas jag orkar hela vägen och kan kliva av cykeln nöjd och belåten. Men innan jag drar på cykelskorna ska vi på en lägnehetsvisning av det intressantare slaget. Jag är väldigt ivrig faktiskt, har en bra känsla och har redan målat upp en bild av hur vi ska inreda Claras första alldeles egna flickrum. Gud så spännande... jag tror faktiskt att den här lägenheten redan är vår.

Efter gårdagens härlig höstpromenad, lunch på Melanders fisk och shopping inför middan i saluhallen satte vi oss i lekparken nedanför "vår nya lägenhet". Tittade upp och fantiserade om hur vi skulle göra om och hur bra det skulle bli. Det kändes oförskämt harmoniskt. Så har förövrigt hela helgen känts till skillnad från förra helgen med mingelparty, underbara barn mässa, middagsbjudning lördag och söndag + träning + fix hemma + shopping av nya vinterkläder till Clara.
Det påpekade faktiskt Petra och Chrisso när de kom över för att käka igår, "vad skönt att komma hit, man blev alldeles lugn och harmonisk" Himla bra betyg måste jag säga, precis så vill jag att man ska känna när man kommer på middag till oss ;)

Inga kommentarer: