fredag 23 oktober 2009

Nedräkning...

Halv VAB-dag med febrig liten Clara sen kom Petri hem och tog över. Järnet till jobbet och maila! Järnet iväg med mini Coopern på kundmöte! Järnet tillbaka! Och hela dan hade visst passerat... Kvällsjobb, kunde som inte slita mig, kom i gång så bra. Inte förrän det plötsligt blev mörkt på hela kontoret vaknade jag till, alla lampor bara stängde ned. Vet inte om det sker automatiskt vid nån speciell tid men mörkt blev det och jag var ensam kvar. Då fick jag iallafall en spark i baken att packa ihop. Oooops klockan blev lite för mycket, hämtade sushi och skyndade hem!

Nu känner jag mig lite irriterad över att jag glömde köpa godis. Men jag ska iallafall kliva ur mina tajta jeans och kliva i ett par mjuka sköna mjukisbrallor och lägga mig raklång i soffan. Där ska jag räkna ned, räkna ned timmarna tills vi åker till Arlanda och hämtar upp mamma och moster!!

Inga kommentarer: